dilluns, 12 de març del 2012

La gent de #CommComm de visita a Flaix

El passat dimarts 6 de març un grup de 22 alumnes del mòdul de Comunicació Comercial (#CommComm) del Màster Universitari de Màrqueting (#MUM), acompanyats per la Dra. Pilar López, coordinadora del màster, i d'en Joan Ramon Molero, professor associat i responsable del mòdul; van tenir l'oportunitat de conèixer les interioritats d'un mitjà antic com és la ràdio, però amb ganes de viure i modernitzar-se vivint una segona joventut...


La visita va anar a càrrec de la Mireia Rigol, cap de màrqueting i publicitat, i d'en Marc Sala, cap d'equip, del Grup Flaix; que van ser uns magnífics "cicerons" de les seves instal·lacions. Per poder fer operativa la volta en profunditat per les emissores i altres racons d'aquest mitjà auditiu ens van dividir en dos grupets més petits, per poder-ho veure tot però fent rutes diferents.


Un grup va fer primer la visita i després van acabar passant una estona a l'estudi del Xavi Dalmau, i els altres van visitar un dels estudis de directe, compartint espai amb el Jofre Martell, locutor i DJ de Flaix FM; i posteriorment van passejar per les diferents àrees de treball de les emissores: redacció, producció, creativitat, tràfic, comercial, administració, etc... Per acabar, tot el grup va estar en una sala rebent una formació "ad hoc" sobre la carrera comercial dins de la ràdio i com aquest mitjà s'està transformant per adaptar-se als nous públics. També van tenir una estona per respondre a les preguntes dels alumnes.

Van ser dues hores i mitjà de visita i des d'aquí volem aprofitar aquest post per agrair-los totes les seves atencions.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...