dimecres, 19 d’octubre del 2011

Experimento Comparte, n'hauríem d'aprendre

Sortosament, moltes ONG's aconsegueixen recaudar grans quantitats de donacions per poder tirar endevant diferents projectes sense ànim de lucre. Però perquè tinguin èxit, la comunicació i la manera com aquesta es fa és un factor clau.
Les agències de publicitat encarregades de realitzar aquestes campanyes han de fer un esforç més gran per aconseguir que les persones donem sense obtenir "res" a canvi.
En aquest cas, l'agència Shackleton ha sigut l'encarregada de crear la campanya per l'organització Acción Contra el Hambre (ACH Spain).

El passat divendres 14, l'ACH Spain pujava el vídeo de la seva nova campanya a Youtube i en només 5 dies ja havia aconseguit més de 73000 visites.
És una clara aposta per la viralitat del propi video i demostra que no només els videos graciosos d'animalets, caigudes o imatges de grans celebrities poden triomfar a la xarxa.

El video, anomenat Experimento comparte, mostra una situació on hi ha dos nens i un adult en una sala. L'adult deixa als nens sols a la sala amb un plat, tapat, per cadascú. Quan el destapen, només un dels nens té berenar, però sense que ningú els hi digui el comparteixen.

El missatge final és contundent, "En un mundo con capacidad para alimentar al doble de su población, 3'5 niños siguen muriendo de hambre por desnutrición aguda cada año"."Deberíamos aprender"





Des del web experimentocomparte.org es poden fer donacions econòmiques, però també de tiquet-restaurant.

Adrià

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...